• Erwitte

• Dzień 4

•           Kolejny dzień upłynął pod znakiem wspólnej wycieczki. Pociągiem pojechaliśmy do Dortmundu. Naszym celem był stadion Borussii Dortmund, klubu piłkarskiego, który ma wielu fanów wśród Polaków. Niezapomnianych wrażeń dostarczyło nam zwiedzanie muzeum klubu oraz stadionu. Poznaliśmy historię jego powstania. Zobaczyliśmy nie tylko stadion z perspektywy kibica, lecz mieliśmy też możliwość zobaczyć szatnie piłkarzy. Mogliśmy też wczuć się w atmosferę przed meczem i weszliśmy na murawę drogą, którą normalnie przemierzają nasi ulubieńcy. Na zakończenie zrobiliśmy zakupy w sklepie „Fanwelt”!

Następnie udaliśmy się do centrum miasta i po krótkiej przerwie na posiłek i regenerację sił pojechaliśmy pociągiem do Soest. Zwiedziliśmy to urokliwe miasto, o którym opowiedział nam nauczyciel szkoły niemieckiej p. Huckebrink, który mieszka tu na co dzień. Średniowieczne kościoły (dawniej katolickie, obecnie protestanckie), rynek miasta, kamienice oraz malownicze uliczki w stylu charakterystycznym dla tego regionu Niemiec zachwyciły nas po raz kolejny. Po wspólnej kolacji, zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do domów.

Niestety jutro ostatni dzień naszego pobytu w Erwitte...